Alle arrangementer

Workshop 28.mai, 1/3: Innsikt (2/3: Strategi, 3/3 Taktikk)

Fra :
28.5.2025 8:00
Til :
28.5.2025 22:00
Storgata 13, 1890 Rakkestad, Møterom 2. etg Brannkassegården
Header image

Workshop 28.mai, 1/3: Innsikt (2/3: Strategi, 3/3 Taktikk)

 Oppfølging av lyn-kurs i Merkevarebygging: Workshop 1 av 3

 Oppfølging av lyn-kurs i Merkevarebygging: Workshop 1 av 3

  1. Hvilke     målsetting/målsettinger har bedriften, selskapet, avdelingen innen 1.     januar 2028?
  2. Hva er vurderingen av     dagens situasjon gjennom en SWOT analyse (bilde under): Fyll ut etter     beste evne. Vi går gjennom i workshoppen. 
       
    • Tenk her på;
         
      • Økonomisk situasjon
      •  
      • Leverandører (hvem       er avhengig av hvem, styrke eller svakhet?)
      •  
      • Kunder (noen få       kunder = sårbare, mange kunder, og kan øke = styrke)
      •  
      • Medarbeidere       (sårbarhet ift. nøkkelkompetanse som kan være vanskelig å erstatte)
      •  
      • Teknologi (trusler       eller muligheter)
      •  
      • Konkurrenter       (sterke, svake - antall).
      •  
      • Etc.
  3.  
  4. Hvilken innsikt har du -     gjennom tilbakemeldinger, undersøkelser, tallmateriale/regnskap eller     annet?
  5. Hvilken type innsikt     trenger du mer av?

Meld meg på

Vær den første som får oppdateringer