Oppfølging av lyn-kurs i Merkevarebygging: Workshop 1 av 3
- Hvilke målsetting/målsettinger har bedriften, selskapet, avdelingen innen 1. januar 2028?
- Hva er vurderingen av dagens situasjon gjennom en SWOT analyse (bilde under): Fyll ut etter beste evne. Vi går gjennom i workshoppen.
- Tenk her på;
- Økonomisk situasjon
- Leverandører (hvem er avhengig av hvem, styrke eller svakhet?)
- Kunder (noen få kunder = sårbare, mange kunder, og kan øke = styrke)
- Medarbeidere (sårbarhet ift. nøkkelkompetanse som kan være vanskelig å erstatte)
- Teknologi (trusler eller muligheter)
- Konkurrenter (sterke, svake - antall).
- Etc.
- Hvilken innsikt har du - gjennom tilbakemeldinger, undersøkelser, tallmateriale/regnskap eller annet?
- Hvilken type innsikt trenger du mer av?